Hoe werkt het?

Grote kortingen voor leden van Marente

Dit platform heet ‘Marente E-deals’ en staat boordevol kortingen. U kunt van deze voordelige uitjes en aantrekkelijke deals gebruikmaken als u lid bent van Marente*. Het enige wat u hoeft te doen, is een gratis account aanmaken voor Marente E-deals. Dat doet u eenvoudig in 2 stappen:

Stap 1: Vraag de unieke code unieke code aan.
Stap 2: Maak uw account aan op Marente E-deals.

Marente E-deals is een platvorm dat beheerd wordt door onze samenwerkingspartner Touch Promotions B.V. Het is een aanvulling op het reeds bestaande voordeelpakket van Marente zelf.

*) Bent u nog geen lid van Marente, bekijk dan ons lidmaatschapsaanbod.

Zoek een uitje/deal
Zodra u ingelogd bent, klikt u op ‘Marente E-deals' in de menubalk. Scroll naar beneden en selecteer welk soort uitje, deal of categorie u wilt bekijken. Het volledige aanbod is voorzien van aanbiedingen oplopend tot maximaal 70% korting.

Meer informatie
Heeft u een uitje of deal op het oog maar wilt u toch iets meer informatie? Klik dan op de ‘Info & bestel’ button, zodat u rustig kunt lezen wat de inhoud van het uitje is. Bent u na het lezen nog steeds enthousiast, dan kunt u direct verder met het bestellen van de tickets.

Bestellen
Het bestellen van tickets/producten kost slechts enkele minuten. Selecteer het uitje waar u tickets voor wilt bestellen, scroll naar beneden en vul bij ‘Aantal’ het aantal te bestellen tickets in en druk op de ‘Bestellen’ button. U wordt automatisch doorgestuurd naar de winkelwagen.

Winkelwagen
In de winkelwagen ziet u een overzicht van de bestelling. Controleer het aantal tickets of producten en ga verder met het invoeren van de gegevens. Druk daarna op ‘Bevestig aankoop’.

Betalen
De laatste stap is het betalen van uw bestelling. Selecteer de gewenste betaalmethode en rond de bestelling af. De E-tickets worden binnen 15 minuten per e-mail verstuurd of uiterlijk een week voor de gereserveerde datum indien dit om een concert of een evenement gaat. Producten ontvangt u 3-5 werkdagen na uw bestelling. U ontvangt geen track&trace.

Vragen/retour instructies
Voor overige vragen en retour instructies verwijzen wij u naar de ‘Veelgestelde vragen’ of u kunt 'contact' opnemen met onze helpdesk. De helpdesk is bereikbaar op het nummer 010-20 430 42 (standaardtarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur met uitzondering van officiële feestdagen) of per email: promotions@touchincentive.com.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.